status blog:
SPM , dah dekat tapi masalah aku pun tak selesai lagi :/

story :D

okee anne nak story neh pasal apa ? auwauw pasal hary rabu , khamis dan jumaat :D okee first anne nak citer pasal hary rabu laa okee ? okee rabu anne tak bawa fone pergi sekolah kenapa ea ? sbb betery tak ada masa anne tydur malam tuh dengar lagu sampay lupa nak cas bgun jea tytdur betery kosongg okee anne un tinggal kan laa fone kat dalam bilik and biar kan dye bercas pkul 1.10ptg anne balik sch anne tngok fone ada dua mesej satu dary hotlink and satu lagi dary seseorang yang palingg aku cintai , okee aku baca mesej dye sumpah aku terkejud , aku tak sangka dye bole cakap macam tuh okee air mata aku dah mengalir sekaly lagi mmg terbaik laa kan , dye buad aku menangis lagi semua mesej dye buat aku sakid haty ! SUMPAH aku tak tipu laa if korang baca sumpah korang akan sakid haty punya , sampay sekarang aku still tak leh lupa apa yang dye send mesej kat aku tuh :'( sampai gilaa haty dye buat aku mcm neh kan . erm :'( . ptg tuhh dayah cll aku ajak pergi pasar malam so aku pergi laa kan jalan kaki setengah then weedan ambik kau naik motor then dye memekak jea dalam pejalanan tuh sabar jea laa aku kan , so aq biar kan jea laa then sampay pasar malam dye bahan-2 aku WTF laa wehh ! then dah nak balik tuh aku bergambar ngan gunten kan and neh hah gambar dye :





okee hary khamis lak anne pergi teknik menjawab kat KDU damansara , okee mama anne kejud anne punya laa pagi pkul 5.30pg dah kejud anne cakap nanty lambat kena tinggal ngan cikgu and dye malas nak hantar anne kat CONVERT tuh grr ! so anne bagun laa kan mandy-2 siap-2 makan-2 semua laa kan pkul 7.05 anne gerak dary rumah then sampay sch nampak cikgu tunggu kat keta then cikgu marah anne sbb jalan legang lenggok HAHAHA :D okee anne naik keta cikgu apa ntah nama dye then sampay jea CONVENTS la kan tunggu cikgu sampay then lama tuh cikgu suh gie depan sch CONVENT then tngok bas lawa datangg ambik kiteorang auwwauw :D tak sangka taw bayar rm5 naik bas lawa HAHAHA :D okee sampay jea sane OMGGG ! ceramah dye sangad laa membosan kan , serius tak typu dengan anne tngah laparnya grr ! okee lepas abiz jea ceramah anne pergi kajang same dengan yien and dayah okee tyme kat mcd kawan weedan bahan dayah and aku tapy malangnya kan masa dorang nak bahan aku aku dah blar HAHAH ala ciean korang kan aku simpaty taw :D okee then dah siap makan mcd kiteorang balik naik bas jalan reko coz bas kajang utama lembab ! sakid haty aku , sumpah kaki aku sakid gilaa punya laa jauh kan berjalan sampay-2 rumah aku cas fone terus aku membuta sampay ecoknya :D

okee now story pasal haryneh laa kan , apa berlaku kat sch . anne masuk-2 jea kelas kan abiz kotor kelas dah laa tngah hujan kan , so anne un letak beg then turun surau baca yassin , abiz baca yassin naik kelas bergambar kejap then turun makmal komputer un bergambar lagi senang cerita 1 hary laa bergambar kat sch , HAHAH :D , okee haryneh gak anne kena kemas barang nak pergi kem eck dan lusa , dekat hulu langad , anne pergi ngan gunten harap-2 semua berjalan lancar AMINN :D

p/s : eck semua orang sibuk hangg sebelum puasa yang aku laa kan dekad kem :'(