status blog:
SPM , dah dekat tapi masalah aku pun tak selesai lagi :/

saya mintak maaf .

okee semalam kantoi dengan saifuddin aku still sayangg dye , macam mana bole kantoi ? erm oke macam neh , aku tngah layan lagu selamat tinggal then lirik dye membuat aku teringat kat sidye , okee aku text laa sidye cakap : imy and bla bla bla . okee tapy malangnya dye tak reply and aku lupa nak padam text tuh mmg terbaik laa kan , okee malam tuh kononnya nak wat kejutan laa tuh kan tapy mmg aku terkejud un dye datang tak bgtaw kan , okee kiteorang lepak-2 kat bawah then dye check fone aku , yeahh mmg terbaik laa kan , then dye buat muka aku dah cuak tak pasal-2 dye mengamuk mampos aku , okee aku diam sambil senyum then dye tanya soalan neh .

dye : awak cinta saya ?
sya : kenapa tanya ?
dye : (sambil tunjuk mesej) neh kea yang dikatakan cinta ?
sya : erm , tak cakap pun macam tuhh .
dye : senangnya jawab ?
sya : erm . sory .

lama tuh dye bagi fone dye blar , dye bawa motor laju sangad , aku takud gilaa dah tyme tuh , aku masuk jea rumah aku cll dye banyak kaly tapy dye tak angkad aku mesej tapy dye tak reply . . aku takud jady apa-2 kat dye , then aku buntuh nak buat apa , then aku send mms gambar yang aku cuci tyme kuar ngan yien pergi kajangg , neh benda tuh :



okee neh laa benda yang aku send and aku tulis :

neh sayang buat tyme balik jea dary kajang , syg terus buad , walau un sayang penad sayang tetap buat sbb apa ? sbb sayangg nak bie sentiasa dekat ngan sayangg , tiap sayangg bagun jea tyto mesty sayangg akan nampak muka bie , mesty sayangg akan rase bie dekat jea dengan sayangg , yea sayang tahu salah sayangg sbb mesej dye , tapy saya tak ada niat nak sakid kan haty bie , saya betul-2 mintak maaf :'(

lama tuh dye cll aku siap main gittar lagu kerna ku sayang kamu , tyme dye main gitar tuh aku menangis terasak-2 , then dye mintak maaf semua sbb tak dengar penjelasan aku , then lepas settel masalah tuh kiteorang gayud macam biasa (: