status blog:
SPM , dah dekat tapi masalah aku pun tak selesai lagi :/

KEM KEM KEM && KEM .

okee selama dua hary anne ada dikem integrasi di hulu langad , selama dua hary anne ada kat kem tuh macam-2 yang anne dapat belajar aktiviti dye sungguh menyeronok kan , walau un ada aktiviti yang anne palingg benci okee anne citer hary pertama anne disana ea :D

hary pertama : mula-2 mama anne kejud pukul 6.30pg , anne bagun , mandy-2 then kemas-2 barangg yang mane tak masuk beg lagi malanggnya lampu suluh saya bole tertinggal okee tak apa laa abaikan , 7.10pg saya sampai sch tngok bas dah sampai then saya mesej dayah cakap bas dah sampay , then tak samapy 5minit dye sampay , then kiteorang buad pendaftaran ,then naik bas sampai jea kat kem tuh ada orang ambik vid kiteorangg auwauw best vid tuhh , kiteorangg dah tngok sampay habis okee abaikan pasal vid and bilaa kiteorang tngah nak masuk dom hujan laa pulaa , lebat lak tuhh . auwauw sumpah sejuk ouhh okee lepas letak barang dalam dom semua kiteorang pergi dewan tyme kat dewan tuh kiterg dengar taklimat semua then kiteorang main game agak menyusahkan , grr ! kiteorang dibahagi kan ikud rumah sukan , then kiteorang main game tuh then baru laa dibahagikan dalam kumpulan okee tyme dibahagikan dalam kumpulan tuh sepatutnya gunten kumpulan 7 saya 8 disbbkan kiteorang nak kumpulan yang same kiteorang tukar laa kan masuk kumpulan 8 okee lepas dibahagikan kumpulan kiteorang buadd bendera untuk kumpalan kiteorangg , and itu amanah untuk kiteorangg :D okee lepas tuh kiteorangg buad pembentangan . lepas jea buad pembentangan kiteorang lunch , siap-2 nak buad aktiviti lasak :D okee pukul 2ptg kiteorangg buad aktiviti yang agak lasak laa kan lepas tuh dalam aktiviti tuh kiteorang kena masuk sungai masuk hutan yang palingg geramnya tyme saya kena buad aktiviti lumpuh tuh kan dye siram saya dengan lumpah tuh habis kotor baju saya grr ! then kiteorangg turun bukit yang jalan dye sempit dengan menggunakan tali , selamat laa saya tak jatuh dah laa jalan dye licin grr ! okee lepas turun bukit tuh kieorangg kena panjat tembok macam plkn laa pulaa kan oke panjat tembok kite kena masuk lumpuh lagi mmg terbaik laa kan baju aku bertambah kotor then kieorang kena menyanyi lagu apa ntah kan then masuk dalam bnda bulat ntah apa nama then bnda tuh tak rata abis tngan aku sakid ! then kieorang kena bergulingg laa kan kat rumput mmg kepala aku peningg laa kan , then kieorangg masuk air sungai then apa lagi mandy laa kan , okee lepas jea selesai mandy semua kiteorang ada exporise pulaa hah , tuh lagi laa aku bersabar kan , tyme exporise tuh aku kena makan roti campur cencalok , air sirap campur telur , bawang besar dan kacang botol mmg terbaik laa kan yang palingg aku tak suka laa kan bawangg laa kan tapy disbbkan saya neh pandai sikid saya sorok laa bawang tuh kat dalam poket seluar saya , gilaa nak makan mmg tak laa kan :D okee lepas abizz jea exporise saya balik dom mandy-2 siap-2 nak makan malam , lepas makan saya solat magrib dan baca yassin kiteorangg buad LDK , then dah siap buad LDK kiteorangg dengar ceramah , ceramah dye buadd saya menangis ouhh , kenapa ? sbb ceramah dye menyentuh hati saya , dye melibatkan sapa pencipta kite sape yang beri nafas dalam hidup kite hanya satu iaitu ALLAH SWT . saya rase sangad banyak dosa saya dan saya bertekat dalam bulan puasa neh saya tray untuk berubah sikid demi sedikit AMIN :D lepas selesai ceramah tuh kiteorangg pergi minum malam dah masuk tydur :D
hary kedua : saya dikem , bagun pukul 5 lebih dengan tak mandynya saya siap-2 pergi kedewan solat subuh , dengar ceramah dari ustaz aiman tapy disbbkan saya mengantok saya tidur dibelakangg dengan gunten tyme best-2 saya tidur dye bolee cakap hah tydur-2 saya dgn gunten terkejud then terus terbagun yang buad saya sakid haty dye cakap macam tuh untuk budak lelaki , grr ! okee lepas abiz ceramah kiteorang siap-2 nak pergi buad aktiviti sukan neka , okee fisrt aktiviti yang kiteorang buad balingg bellon dalam air , akitiviti neh kiteorangg kalah :D tapy akitiviti kedua kiteorangg menang iaitu akitviti mencary gula-2 dalam tepung muka habis kena tepungg . HAHAHA :D aktiviti ketiga malas laa nak cakap kan mmg kalah laa kumpulan lelaki menang grr ! lepas akitiviti tuh habis kiteorangg pergi makan then masuk dom kemas-2 barangg nak balik laa kan lepas tuh kiteorangg masuk dewan dgr ceramah (: tyme dengar ceramah tuh dgn pengakuan jujurnya saya tydur , then lama tuh gunten kejud saya suh tngok vid orang kena rotan sbb apa aku tak tahu laa kan , tapy sumpah aku geli ouhh dua kaly polis tuh sebat bontot dye kulit bontot dye dah terkupas macam tuh geli aku tngok HAHAH , okee lepas abiz ceramah pergi lunch then ada majlis penutup then balikk :D