status blog:
SPM , dah dekat tapi masalah aku pun tak selesai lagi :/

hang out .

today anne hang out lagi dengan pakwe anne pweett ! tiap hary jumpa :D semalam jumpa haryneh jumpa mmg terbaik laa kan , mama dah bising :'( okee tady anne hang dengan dye kat sunyaw , dye tunggu anne kat sane sbb dye kate dye jumpa adeq dye fiq kat sunyaw , so lepak laa sane aku sorang-2 gerak dary kajang , sampay kl sentral dya ambik , sbb aku tak tahu nak naik bas apa gie sunyaw :D so dye laa jemput aku , tyme aku sampay aku cll dye berpuluh-2 kaly dye tak angkad aku dah cuak dah , dah laa aku sorang , lama tuh dye text aku , neh text kiteorang :

dye : syg buta tak nampak bie .
sya : mane bie ? syg takut neh .
dye : pandang sapa la tuh tak nampak bie kan .
sya : yaallah , mmg syg tak nampak bie , bie kat mane ? ( berpusing-2 aku cary dye)
dye : tak apa laa tak nampak :'(
sya : KFINEE ! nak balik . bye :(

dengan perasaan aku sakid haty terus aku gie kauter ktm beli tiket nak balik kajang balik then tak sempat aku beli dye tarik tangan aku , SUMPAH aku terkejud ingat hantu mane tarik aku , selamat aku tak kuar kan kate-2 kesat if aku tercakap sahsah kena marah ngan dye . okee tyme dye tarik tangan anne . anne buat muka tacing , then dye gelak . tacing konon ingat nak pujuk la tuh , aku wat muka palat then dye peluk aku cakap mintak maaf , then aku diam un senyum HEHEH , okee setel hal tuh kiteorang gerak sunyaw pyramid , sampay sane jumpa adeq dye g makan then cary baju , cary kasut and yang pentingg aku dapat patung angry birds besar , dunten aku dah dapat kau ada ? tak ada kan HAHAHAHA jangan jelez :D okee lepas cary semua barang aku un balik laa dye hantar sampay rumah , sampay-2 rumah mama aku tngah kupas durian mmg best laa kan aku tak makan durian tapy dye bole kupas durian kat ruang tamu kan . aku bengang jea budin pulaa bole gelak-2 ! grr and now aku sorang yang menghadadap manggis :D