status blog:
SPM , dah dekat tapi masalah aku pun tak selesai lagi :/

sampai menutup mata :'(

okee lagu baru kat blog anne , okee act dah lama dengar lagu neh cuma tak tahu jea tajuk dye semalam , macam mane anne tahu ? ouhh anne tahu dary pakwee anne laa semalam anne gaduh ngan dye sbb anne salah faham dengan dye , okee dahh abaikan then semalam kiteorang text habis maky-2 hamun satu sama lain mmg terbaik laa pahala puasa aku abiz macam tuh jea kan :/ then apa lagi kan gaduh-2 aku mesty laa akan menangis kan itu mmg hobi saya :') then aku hantar mesej :

CINTA TAK MUNGKIN KITA MILIKI TAPI CINTA PERLUKAN PERGORBANAN , dan blablabla , aq lupa laa selepas tuh apa kan , then dye cll aku dye mintak maaf semua then dye mengadu yang buah pinggang dye sakid , P/S: dye mmg ada sakid buah pinggang and sekarang dye tengah tunggu penderma . lepas jea dye mengadu tuh aku teus marah-2 dye lagi sbb mesty dye wat keje berat , then dye diam jea tyme aku marah dye tiba-2 tuh dye cakap :

dye : kalau tak ada penderma utk bie mesty hidup bie tak lama kan ?
sya : apahal cakap macam tuh ? tak baik laa ajal maut semua kat tangan tuhan
dye : tak ada laa , bie cuma tak nak tinggal kan syg jea .
sya : syg pun tak nak kehilagan bie , nanty tak ada dah nak gaduh-2 kan ?
dye : yea , syg jaga diri ea ?
sya : dahdah ! cakap pasal lain laa .
dye : ermm yea laa .

oke lepas tuh kiteorang cakap macam biasa walau un aku rase macam lain jea , lama tuh dye kate nak main gittar . ouhh yess ! aku mmg suka bilaa dye cakap nak main gittar , rinduuuuuuuuuuuuuuuuu nak dengar dye main gittar , hihihi :D aku ingat dye nak main gittar lagu kerna ku sayang kamu . tapy lagu sampai menutup mata , lagu yang dalam blog anne tuh , then lepas jea dye habis main gittar tuh anne tanya dye :

sya : asal nyanyi lagu tuh syg tak suka !
dye : sory .
sya : pape jea laa !

then aku maty kan talian dah aku OFF fone , sahur aku ON balik fone 56 kali misscll , grr bersalahnya aku then dye ada hantar text .

sayangg , bie mintak maaf sayangg tak kan faham bie macam mane sekarangg , sory gangu malam syg , sory sbb bie hadir dalam hidup sayangg bie tahu bie mmg tak layak untuk sayangg tapyy sayangg perlu tahu sayangg dah banyak ubah hidup bie jady laki yang berguna .


then aku cll dye tapy dye pulaa OFF fone sampay ke pagi anne cll dye tak ON fone dye , erm :'(