status blog:
SPM , dah dekat tapi masalah aku pun tak selesai lagi :/

sad story .

okee semalam masa magrib tuh aku online sampai laa pukul 9 mlm macam tuh okee tyme aku online aku text dye macam biasa aku cakap yang aku terlalu rindu kan dia , kenapa dye perlu pergi tyme aku trail macam neh ? then dye pun jwb dengan selambar sbb aku dah bosan duduk kajang , if korang laa awek dye kan mesty sakid hati ryte bila bf korang cakap macam tuh, tak apa aku sabar sbb aku malas nak maki-2 dia, oke just bls hm then dye marah-2 semua. aku diam sbb aku tahu kalau aku marah dia balik tak ada mmg masalah kiteorang akan bertambah lagi rumit. then lama tuh aku tak balas mesej dye then dye mesej aku cakap PERGI MAMPOS bagai. aku just balas okee nanti saya mampos (': walaupun hati saya sakid sangad tyme tuh . then dia tak balas , tepat pukul 12tghmalam dye cll , okee kiteorang gayud then langsung dia tak mintak maaf apa yang terjadi. okee tak apa laa mungkin dye tak sedar dia dah sakid kan hati aku, gayud punya gayud dia cakap aku yang salah sbb aku takfaham dia , aku takada masa untuk dia lagi ssh nak jumpa ssh nak mesej and cll dia cakap aku dah lain tak macam dulu okee then aku cakap laa yang aku tngah buzy nak exam tlgg laa faham bukan taknak contant now aku tngah trail bukan taknak jumpa mmg aku takbole kuar so tolong laa faham tapi dye just cakap hm takapa laa , bilaa aku ajak kuar haryneh(sabtu) taknak, then still nak marah-2 aku kenapa ? then dye diam , then aku cakap laa aku mengontok nak tydur then dye ungkit semua bnda yang lalu cakap dulu aku bole layan dye tngah malam semua , skrang dah tak ! SUMPAH aku kecewa gilaa , dye mmg takfaham aku tyme tuh aku dah mengalir air mata semua langsung dye tak pedulikan lagi , sampainya hati dye . dlu dia cakap taksuka air mata aku now ? dye lebih suka air mata aku . tak apa laa bie aku sedar sape aku tak sempurna dimata kau, but sayangg ttp cinta bie :')