status blog:
SPM , dah dekat tapi masalah aku pun tak selesai lagi :/

iloveyou



sweet kan kiteorangg korang ada macam neh ? hihi #perasaan jea lebih :D okee semalam kite bergaduh dengan dia lagi sekali sbb kite pergi kajangg kfinee salah kite lagi laa kira neh sampai dia maki aku aku maki dye, mmg best laa kan semalam mmg aku tak bolee sabar lagi dahh, aku mmg down gilaa laa sekarangg neh :'( okee malam tuh aku text dia tak balas, aku cll dye tak angkat fineeeeeee 1 aku bgang aku terus takcll sampai laa pukul bape ntah dye mesej cakap dia mintak maaf semua, tyme tuh baru laa aku tunjuk yang aku pun keras kepala macam dye aku tak balas mesej dye dalam pukul 1pg mcm tuh dia cll aku, aku tak angkat aku reject jea cll dye #padan muka :P okee lama tuh aku pun angkat cll dia, dia marah-2 aku lagi aku diam jea , lama tuh dia dah diam aku cakap dah habis kea belum kalau belum sambung lagi, then dia diam jea hihihi jahad tak aku ? then dia mintak maaf semua aku pun cakap main gittar dulu tapi malangnya dia taknak kfineeeeeee 1 tak apa aku tahu sedar sapa aku kan ? hm aku diam kan diri dye cakap sorang-2 #padan muka :P okee lama tuh aku cakap yang aku nak tydur dia just cakap oke jea ? hm . aku tahu dia mula tacing dengan aku tapi dye perlu faham juga aku lagi tambah sakid hati bila teringad apa yang dia buat kat aku sakit kan hati aku and apa-2 jea laa . bilaa aku dah letak cll dia pun mesej aku cakap takapa laa orang dah taksayang kan , aku takbalas sbb aku tak ada kredit hm tapi aku buat cll me back tapi dye tak cll pun tak apa laa salah aku lagi kan , hm ;(