status blog:
SPM , dah dekat tapi masalah aku pun tak selesai lagi :/

jumaat , sabtu && ahad :D

kite nak cerita pasal hari jumaat laa dulu okee hary jumaat kite pergi 6 buat openhouse memey banyak laa kan first rumah kwn papa, k rumahh kwn papa aku jadi pendiam sbb malu laa cerita dye kan hihihi maklum ramai gilaa orangg so aku makan sikitt okee lepas tuhh pergi lagi rumah kwn papa punya laa banyak kwn papa aku buat openhouse hary jumaat tuhh kan sampai laa si gunten mengajak aku pergi rumah aein rosdi so aku pergi walau pun perud aku dah kenyangg gilaa rase nak tydur pun ada sampai rumah aein dye bagi aku makan bihun punya laa banyak memey tak habis laa kan soryy sayangg i mmg dah kenyang gilaa tyme tuh then dye bagi kek memey tak habis juga sbb banyak sangad cream i tak makan cream laa sayangg sory ea :( , okee finee siap makan semua aku dgn gunten snap hihi mmg gambar aku laa banyak cerita dye kan ? hihihi okee siap kat rumah aein kiteorangg gerak kajangg pergi beli baju seluar selipar dan hadiah untuk gunten sbb bufday dye okee dah beli balik :D malam tuh pergi lagi rumah pakcikk aku dkad bandar tun razak , mmg aku tak makan lansungg perudd aku dah buncit gilaa laa cerita dia kan :( balik-2 aku terus membuta hihihi :D

okee sabtu pergi openhouse sepupu mama aku dekat alam damai . teka teka aku jumpa sape ? hihihhi okee abaikan lepas gerak balik pergi openhouse rumah pakcikk aku pergi rumah kwn mama aku pulaa memey aku fedap laa kan kat sane sbb ramai gila orang then sesak grr ! nak makan pun ssh lepas jea balikk aku duduk rumah macam orang boduh jeaa pakwee aku tacingg dgn aku kfinee tak kesah sikit pun :P hihihi nak suh pujuk laa tuhh mmg tak laa kan then aku pergi pasar malam cari makanan punya laa jauh aku pergi kan hihihi okee balik dari pasar malam aku tngok tb jap then gayud dgn yaya , adik hewad aku kejap dalam pukul 12 lebih macam tuh aku gayud dgn apieas rawk pulaa mmg okee gentle aku cakap gayud dgn dye sangadd laa best kan ? asik buatt aku malu jea jahad kan dye ? hihihi okee lepas habis gayudd dgn apies rawk dalam pukul 2 lebih macam tuhh aku masuk tydur dan ecoknya :D

okee ahadd aku buat openhouse mmg ramai laa datangg cerita dye kan ? kwn-2 aku kwn-2 adik aku , kwn-2 mama dan papa aku yang pentingg pakwee aku , pakwee aku datangg lambat sbb dye keje k alasan diterima bie ? tacing-2 pun datangg juga gedik pakwee aku neh rupanya hihihi dye sampai-2 jeaa rumah aku dah ramai dgn kwn mama dan papa tahu malu kan ? dia makan pun sikid jeaa aku yang mengambilkan makanan dye yea laa calon isteri yang baikk mmg macam neh laa kan . okee abaikan tyme kwn-2 aku datangg snap gambar semua okee aku buat rambut tocang hihihi suka-2 korangg ada werkk : tak ada kan aku pakay baju kemeja haryneh then pakwee aku cakap tak suka seluar jeans aku :( takapa laa nanti kite beli baru pulaa ea bie ? btw aku rase tahun neh laa openhouse palingg banyak yang pernah aku pergi dah naik dah berat badan aku :(