status blog:
SPM , dah dekat tapi masalah aku pun tak selesai lagi :/

dateeeeeeee :D

hari rabu && khamis saya pergi dateeeee hihihi korang ada ? dua hary berturut-2 saya dateeee sukasuka :D hihi hari rabu kiteorangg datee kejap jea sbb aku tydur lambat kan sbb gayudd so lepas online and update blog harytuh aku sambungg tydur sampai laa keptgg tiba-2 gunten cll suh pergi pasarmalam mmg aku tak pergi laa kan sbb aku tak larat hihihi then malam tuh pakweee aku datang raya rumah aku sudahh sekian lama aku menanti dye raya rumah aku hah baru datangg kan bie JAHADNYA ! hihihi orangg datangg raya makan kuih raya dye datangg raya tngok cerita twilight ep3 takada ep 1 dan 2 terus ke3 hihihi bak kate dye romantinya ceria tuh , hihihi mesty laa hamsame kan yang jadi pontianak tuhh ? hihihi terus dye marah kite alehh tuh pun nak jelez apalaa dye tuh hihihi . okee lepas jea habis cerita twilight tuhh dye pun balikk

#setengah jam kemudian

kiteorangg text punya text kfinee aku takbalas sbb aku tertydur :/ okee dye cll banyak kali mmg aku takangkat laa kan sbb aku silent kan fone hihihi okee pagi tuh aku bgun awal pukul 7 pagi aku dah bgun text dye mintak maaf punya kfinee selamat dye faham aku :D okee aku pun cakap jum dateeeeeeee dye pun cakap pukul 12tghari baru dye ambik kfinee lambatnya takapa kite tunggu :D

#setelah pukul 12tghari

dye cll aku cakap sayangg dah sampai bawah dgn kelam kabutnya aku mandi dan siap-2 hihihi apa laa kali-2 bagitahu dulu sebelum datangg neh takk main datangg jea , hihihi okee aku suh tnggu kejap macam-2 alasan aku bagi selamat dye percaya hihihi :D okee kiteorangg dateeee pergi mines nak tngok cerita mrbeans tuh apa eaa tajuk dye alamak kite lupaa laa tapi dye taknak sbb dye cakap cerita orang bodoh grr ! kite tacingg dye pujuk hihihi dye kate dye lapar okee kite pergi makan then kite makan-2 kite cakap dgn dia yang kite nak tngok cerita isteri-2 ku gangster dye cakap sayangg bukan gangster pun GRR ! kfineee kitee buat muka dia cubit mukaa kitee isyhh sakidd tahu , okee jalan-2 jumpa pulaa ex aku yang ex aku tuh pun pergi tegur aku mmg best aku kena marah dgn dia, dia tacingg aku pun pergi laa pujuk hihihi dye buat taktahu jea bilaa aku pujuk penadd tahu pujuk dye aku bgang aku cakap nak balik laa dye pun bolee cakap jum la ? wahh sabar jea laa aku . lama tuh dye oee sndiri , penadd jea aku pujuk pukul 5 patangg macam tuhh kiteorangg balikk balik-2 kfinee kena marah dgn mama :/ sabar jea laa grr ! then aku cerita dgn pakwee aku dye bolee cakap padan mukaa jahadd gilaaaaaaaaaa kau bieeeeeeee !