status blog:
SPM , dah dekat tapi masalah aku pun tak selesai lagi :/

saya rindu dia .

baca tak title blog kite tuhh yeaa saya RINDU dia siapa dia ? auwauw saifuddin sahimi laa pakwee kite auwauw :) lama dahh kite takjumpa dia sekarangg dia kat klangg laa keje dgn ayah dia auwauw rindu dia tersangad-2 dapat jumpa dia mmg aku peluk dia kuat-2 kiss pipi dia banyak kali hihi maklum laa memey aku suka peluk dan kiss pipi dia , hihihi kalau laa bolee aku menjirit nak je aku cakap BIE YANG SAYANGG RINDU BIE TERSANGAD-2 :D semalam aku nak tidur aku dngar lagu rindu setengah mati kusyuk aku melayan lagu tuh aku menangis then aku text dia malangnya dia tak reply takada kredit aku tak cll sbb kredit aku tinggal 2 sen okee takapa janji dia tahu aku sedang merindui dia hampir setengah mati laa juga hihihi :D nak jumpa mama tak bagi mama suruh study . hm lagi pun pakwee aku skrangg keje kat klang dgn ayah dia , hm jarang balik sni dah takapa takapa saya ttp tunggu bie kan ? takapa laa janji kite jumpa nanti jangan lupa bila rindu dgr lagu #rindu setengah mati :D