status blog:
SPM , dah dekat tapi masalah aku pun tak selesai lagi :/

saya sayangg dia

semalam kan kite date dgn pakwee kite hihihi dia baru jea balik dari kajangg , setelah seminggu dye bekerja didamansara dan selama seminggu laa juga saya menahan rindu dah selama seminggu jugaa laa saya tacingg dgn dia then semalam baru dye pujuk saya , kejam kan dia ? hihihi takapa laa janji dia pujuk kiteorang date dari pukul 8mlm hingga pukul 10mlm ala kejap jeaa kan hm takapa laa janji kite dapat jumpa dye hihihi dye bawa hadiah untuk kite wahh sukanya saya walau pun teddy bear dah bnyak kat rumah kite tapi takapa laa kite ambik juga sbb kite suka hadiah tuh hihi comel sangadd :D btw tangse sayangg beli kan teddy bear tuh bie syg janji akan jaga teddy bear tuh elok-2 mwahh :D


neh teddy bear tuh hihi semalam kite tydur dgn teddy bear neh :D