status blog:
SPM , dah dekat tapi masalah aku pun tak selesai lagi :/

27082011

haryneh saya berbuka bersama adek saya dan kawan-2 dye dekat alamanda dan saya meet dye (: , tapi tapi kejap jea okee takapa abaikan lain kali meet lagi okee ? hihihi
okee sampai jea alamanda dalam pukul 5.20ptg macam tuh papa terhebad saya laa kan hantar , okee sampai-2 kiteorang pergi cari selendang untuk saya , saya nak beli banyak sikid selendang tapi malangnya tak jumpa okee fine ! then pergi kedai buku lepak-2 situ dalam pukul 6ptg okee gerak mcd, sbb dorang nak mkn mcd , lepak kat mcd tuh sampay 6.30ptg okee pergi oder makan , punya laa panjang beratur kan , dalam pukul 7 baru kite dapat oder makan so kite oder mic chicken jeaa sbb kite tahu if oder gcb kite tak habis makan :) tak mau membazir laa kan (: okee lepas oder tnggu pulaa makan dalam 7.15 baru dapat makanan sumpah ramai orang wehh tension wehh ;( okee dahh duduk kat tempat makan tuh tnggu laa waktu berbuka puasa laa (: okee dah berbuka makan laa apa lagi kite makn laa buger kite tapi separuh jea laa kan sbb kite dah kenyangg , okee lepas tuh kite pergi solat magrib then dye cll kite tanya kat mane then kite suruh dye tunggu kat tmpat game tuhh okee fine kite sampai dye tak ada , mula-2 nak tacing tapy tak jady laa HAHAHA , okee lepas tuhh dye cll kite suh tnggu kat bowlingg pulaa gedik betul kan ? okee tnggu kat bowling tak ada fineeeeeeee ! dye cll lagi cakap kat luar tuh pulaa , sabar jea laa kite kan , so kite pergi kat dye then kite pergi masuk tmpat game tuh then kite nak g maxis center dye pulaa tak nak kite pun blarr then hantar mesej tacingg so kite cari laa dye balik kan so kite teman laa dye , lepas dye main game tuhh kite teman dye solat pulaa, okee kite jalan-2 kejap kat luar adek kite gedik cll cakap dah nak balik lempangg baru tahu okee fineeeee kite cakak kat dye kite dah nak balik , then dye ckp okee kudd , HAHAH . then dye pun balik kite pun balik , btw kite happy jumpa dye walau pun kejap jeaa , dye banyak buad saya happy saya sangad hargai dye , tangse yeaa :D lain kali kite meet lagi okee ?

p/s : nak tngok gambar kat FB anne okee ? malas nak uplond dalam neh HIHIHI :D